Na pewno Uczniowie mogliby wiele na ten temat powiedzieć. Przemyśleń mają naprawdę sporo. Postaci występujące na kartach powieści wzbudzały wśród młodych czytelników różnorodne emocje. Na lekcjach można było usłyszeć słowa podziwu, ale też surowe i niepochlebne opinie na temat postępowania niektórych bohaterów.
Efektem spotkania z powieścią noblisty są m.in. ciekawe prezentacje multimedialne, które młodzież wspólnie przygotowała. Klasa 7c udowodniła, że nawet podczas nauki zdalnej można efektywnie pracować w zespołach.
Zapraszam do obejrzenia prezentacji na temat wybranych bohaterów lektury.
Przedstawiamy fotorelację z anglojęzycznych warsztatów przeprowadzonych wśród młodszych klas. Autorskie zajęcia zostały zrealizowane przez wolontariuszkę Sofię z Armenii pod okiem nauczycielki p. Agnieszki Szajek. Uczniowie dyskutowali czym jest tolerancja i przyjaźń. Mówiliśmy o naszych różnych cechach, a dzieci określały swój kolor oczu, ulubiony kolor, a nawet rozmiar buta. Uczniowie wspaniale doszli do wniosku, że jesteśmy różni i powinniśmy się szanować.
Koordynatorka projektów międzynarodowych
Agnieszka Szajek
Uczniowie klas siódmych i ósmych uczą się języka niemieckiego wykorzystując różne techniki grywalizacji. Podczas lekcji zdalnych korzystamy z wielu aplikacji i gier, aby tę naukę uczynić łatwiejszą i ciekawszą. W celu utrwalenia słownictwa korzystamy z różnych narzędzi, m.in. z Quizlet live, Answergarden, Wordwall, Jamboard, Learningapps, WordArt. Uczniowie tworzą własne chmury wyrazowe, dialogi w komiksach (Toony.Tool), prezentacje i plakaty lub nagrywają własne wypowiedzi. Deutsch ist nicht so schwer! – Niemiecki nie jest taki trudny!
Od kilku tygodni pracujemy wszyscy zdalnie, nawet dzieci z najmłodszych klas, ale to nie oznacza, że szkoła jest zupełnie pusta. Już choćby w salach na parterze toczy się ( oczywiście w reżimie sanitarnym ) szkolne życie.
Wychowawcy naszej świetlicy pracują codziennie z dziećmi z klas I – III, które z różnych przyczyn muszą przychodzić do szkoły i na miejscu realizować program dydaktyczny.
Po raz kolejny zapraszamy do włączenia się do akcji #mojaflaga organizowanej z okazji 🇵🇱 Dnia Flagi Rzeczypospolitej Polskiej 2 maja. Zachęcamy do sfotografowania swojej flagi i podzielania się zdjęciem w mediach społecznościowych z oznaczeniem #mojaflaga.
Majowe święta – to dni, o których należy pamiętać! Przed nami czas trzech świąt majowych: 1, 2 i 3 maja, które są szczególnie ważne w historii Polski. Czy tak naprawdę wiemy dlaczego świętujemy?
Na to właśnie pytanie odpowiedzi szukali uczniowie klasy 1c, którzy ostatnie dni zdalnej edukacji poświęcili na zapoznanie się z tymi świętami. Celem ich upamiętnienia dzieci w sposób kreatywny i twórczy oddali cześć polskim barwom narodowym.
My jesteśmy gotowi do obchodów świąt majowych. A Wy?
Drodzy Siódemkowicze, czy wiecie, że obchodzimy 230. rocznicę uchwalenia pierwszej europejskiej konstytucji? A czy jesteście świadomi, że była to nasza polska konstytucja?
Był to dokument, który określał ustrój państwa, mówił kto będzie rządził i jakie są prawa i obowiązki obywateli. Miała ocalić kraj przed upadkiem w wyniku rozbiorów. Jest dowodem determinacji i walki
do końca, nawet w trudnych czasach.
W tym roku obchody będą miały charakter kameralny w związku z tym zapraszamy Was do obejrzenia filmu, który przedstawia okoliczności uchwalenia Ustawy Rządowej, ludziach ją tworzących i Matejce – autorze obrazu.
Życzymy miłych wrażeń i udanego świętowania.
Jan Matejko „Konstytucja 3 maja 1791 roku” | Animacja
Lekcje zdalne matematyki w klasie 5b i 6d są zabawne i kojarzą się z przyjemnościami. Tak się dzieje, kiedy w czasie zajęć korzystamy z domina, które na co dzień służą do gier i zabawy.
Uczniowie klasy 5b wykorzystując grę utrwalało zdobyte już umiejętności dotyczące działań na ułamkach zwykłych. Bawiąc się rozwiązywali zapisane na kostkach domino przykłady działań, odszukując rozwiązanie. W nagrodę dzieci ułożyły „samochodzik”. W klasie 6d uczniowie ochoczo przygotowali reportaż fotograficzny z układania domina na zajęciach zdalnych, dotyczący dodawania i odejmowania liczb całkowitych.
Domino pomogło uczniom w zdobywaniu nowej wiedzy i umiejętności poprzez działanie, doświadczanie, badanie i odkrywanie reguł matematycznych. Ułożone domina w kształcie „ robotów” były bardzo efektowne. Brawo!
Urszula Moch
Strona Szkoły Podstawowej nr 7 im.Erazma z Rotterdamu w Poznaniu
Ta strona wykorzystuje pliki cookie.
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij "Akceptuję". Ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Możesz też określić typy plików klikając w "Ustawienia". Więcej informacji w zakładce "Polityka Prywatniści" w menu i w stopce strony.>
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort poruszania się po witrynie. Spośród nich pliki cookie sklasyfikowane jako niezbędne są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny.
Używane są również plików cookie stron trzecich, które pomagają analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może mieć wpływ na wygodę przeglądania.
Niezbędne pliki cookies są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny. Te pliki cookie zapewniają anonimowo podstawowe funkcjonalności i zabezpieczenia witryny.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Analityka”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
Plik cookie jest ustawiany na podstawie zgody na pliki cookie RODO w celu zapisania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Funkcjonalne”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Pliki cookie służą do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Niezbędne”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Pozostałe”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent. Plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie w kategorii „Wydajność”.
viewed_cookie_policy
11 months
Plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę RODO Cookie Consent i służy do przechowywania informacji, czy użytkownik wyraził zgodę na korzystanie z plików cookie. Nie przechowuje żadnych danych osobowych.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Pliki cookie dotyczące wydajności służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić odwiedzającym lepsze doświadczenia użytkownika.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają w dostarczaniu informacji na temat wskaźników liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu wyświetlania spersonalizowanych reklam.