⚠ Zmiana sposobu zamawiania posiłków

Informacja opublikowana na prośbę zewnętrznej firmy kateringowej obsługującej Siódemkę.


Szanowni Państwo,

Od 02.11.2022 r. (środa) wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona.

Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration

Poniżej znajdują się filmy instruktażowe:

jak się zarejestrować

jak płacić i zamawiać posiłki

Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy, jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.

Zamówienie i anulowanie śniadań oraz obiadów jest możliwe do godz.20:00 w dniu poprzedzającym wydanie posiłku.

Na pierwsze 7 dni od rejestracji, aby dać Państwu czas na zapoznanie się z aplikacją www.zamowposilek.pl przyznajemy debet w wysokości 60 zł, a więc możliwość zamawiania bez konieczności dokonania wpłaty. Środki wykorzystane z debetu należy spłacić, aby móc złożyć kolejne zamówienie.

(Debetu nie widać na koncie, stan konta będzie 0 zł. Nie oznacza to, że debetu nie ma. System pozwoli złożyć zamówienie do maksymalnie 60 zł)

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.

Jak to zrobić:

  • w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”,
  • następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką  kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”,
  • pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo, jakie nadano przy pierwszym logowaniu.

W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.

Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.

Pozdrawiamy


Informacja opublikowana na prośbę zewnętrznej firmy kateringowej obsługującej Siódemkę.
Szkoła Podstawowa nr 7 nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane przez dostawcę realizującą usługę.

Strona Szkoły Podstawowej nr 7 im.Erazma z Rotterdamu w Poznaniu