W styczniu uczniowie klasy 2b samodzielnie projektowali i wykonali pojazd do penetracji piramid, programowali i uruchamiali wg własnych pomysłów- wykorzystując dostępne klocki, silniki, czujniki i hub’a.
Uczniowie klas 3 tworzyli i testowali program, którym uruchomi helikopter oraz programowali dodatkowe elementy w konstrukcji – prędkość obrotów, napis świetlny, opowiadanie historii W górach. Stosowali sekwencje i pętle do programowania modelu kolejki linowej.
Na technice Uczniowie klas 4 wykonywali przy własnych stanowiskach znaki drogowe 3D. Dzięki osobnym stanowiskom pracy uczniowie mogli bezpiecznie używać lutownic.
Uczniowie klas 5-tych mierzyli miarką długość i szerokość blatów własnych stanowisk (75×100 cm), a następnie rysowali rzuty w skali 1:100.
Celem zajęć w klasach 6 na lekcjach języka angielskiego była umiejętność okazywania współczucia. Uczniowie wykonywali ćwiczenia dotyczące rozwijania funkcji językowych i wykorzystywali sprzęt audio.
Ósmoklasiści wykorzystali sprzęt audio do doskonalenia umiejętności dawania instrukcji, mówienia komuś, że ma coś zrobić i odpowiadać na prośby.
Zapoznaj się z pełnym raportem