Ostatnie lekcje języka polskiego w klasach 7b i 7c upłynęły na przygotowaniach do debaty oksfordzkiej, której temat brzmiał: W szkołach w Polsce powinien być wprowadzony osobny przedmiot dotyczący zmian klimatu. Uczennice i uczniowie poznawali tajniki wystąpień publicznych, uczyli się zasad debaty i przygotowali odpowiednie argumenty.
W ostatnim tygodniu nauki w holu szkoły doszło do spotkania. Każda klasa wyłoniła po czworo zawodników. Przed debatą wylosowano grupę opozycji i propozycji, a także wybrano marszałka i sekretarza. Uczniowie świetnie poradzili sobie z argumentacją, a także stresem towarzyszącym poszczególnym mówcom. Podczas swoich wystąpień uczestnicy wykazali się świetnym przygotowaniem do tematu i bardzo rzeczowo odpowiadali na zadawane pytania.
Mamy nadzieję, że w przyszłym roku szkolnym będziemy świadkami kolejnych, równie interesujących i dobrze przygotowanych, wystąpień publicznych naszych uczniów.
Gratulujemy odwagi i dobrych wystąpień.
Marzena Kurek