Komunikat Rady Rodziców – Regulamin Grup Rodzicielskich

Szanowni Państwo, Drodzy Rodzice, z myślą o bezpieczeństwie, dbając o wspólne dobro, w poszanowaniu zasad dobrych obyczajów oraz przeciwdziałając przemocy w sieci – Uchwałą Prezydium Rady Rodziców z dnia 12.09.2024r, wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia poniższy regulamin.

Przewodnicząca Rady Rodziców
Maria Szafrańska

REGULAMIN GRUP RODZICIELSKICH NA KOMUNIKATORACH INTERNETOWYCH:

  1. Grupy rodzicielskie, zakładane przez trójkę oddziałową na wybranym komunikatorze, mają służyć wymianie informacji dotyczących życia klasy i szkoły oraz szybszej komunikacji i szybszemu podejmowaniu decyzji.
  2. Rodzice, dołączając do grupy, zobowiązują się do prowadzenia kulturalnego dialogu, w duchu tolerancji i z myślą o uczuciach wszystkich uczestników dyskusji.
  3. Żadne umieszczane na grupie komentarze nie mogą godzić w dobro dziecka, rodziców oraz nauczycieli.
  4. W związku z ochroną wizerunku, Rada Rodziców przestrzega przed publikowaniem zdjęć, które mogą zostać wykorzystane w niewłaściwy sposób.
  5. Sprawy personalne nie mogą być rozstrzygane na grupie, tylko w rozmowie prywatnej.
  6. Przestrzega się przed umieszczaniem informacji niesprawdzonych oraz porównywania sytuacji lub postaw i komentowaniu ich w sposób krzywdzący, dotyczących uczniów, rodziców oraz wszystkich pracowników szkoły.
  7. Przewodnicząca/cy rodziców trójki oddziałowej ma obowiązek dbania o działanie grupy zgodnie z regulaminem.

Rada Rodziców
Szkoła Podstawowa nr 7 w Poznaniu
im. Erazma z Rotterdamu

wrzesień 2024r.