Szanowni Państwo, Drodzy Rodzice, z myślą o bezpieczeństwie, dbając o wspólne dobro, w poszanowaniu zasad dobrych obyczajów oraz przeciwdziałając przemocy w sieci – Uchwałą Prezydium Rady Rodziców z dnia 12.09.2024r, wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia poniższy regulamin.
Przewodnicząca Rady Rodziców
Maria Szafrańska
REGULAMIN GRUP RODZICIELSKICH NA KOMUNIKATORACH INTERNETOWYCH:
- Grupy rodzicielskie, zakładane przez trójkę oddziałową na wybranym komunikatorze, mają służyć wymianie informacji dotyczących życia klasy i szkoły oraz szybszej komunikacji i szybszemu podejmowaniu decyzji.
- Rodzice, dołączając do grupy, zobowiązują się do prowadzenia kulturalnego dialogu, w duchu tolerancji i z myślą o uczuciach wszystkich uczestników dyskusji.
- Żadne umieszczane na grupie komentarze nie mogą godzić w dobro dziecka, rodziców oraz nauczycieli.
- W związku z ochroną wizerunku, Rada Rodziców przestrzega przed publikowaniem zdjęć, które mogą zostać wykorzystane w niewłaściwy sposób.
- Sprawy personalne nie mogą być rozstrzygane na grupie, tylko w rozmowie prywatnej.
- Przestrzega się przed umieszczaniem informacji niesprawdzonych oraz porównywania sytuacji lub postaw i komentowaniu ich w sposób krzywdzący, dotyczących uczniów, rodziców oraz wszystkich pracowników szkoły.
- Przewodnicząca/cy rodziców trójki oddziałowej ma obowiązek dbania o działanie grupy zgodnie z regulaminem.
Rada Rodziców
Szkoła Podstawowa nr 7 w Poznaniu
im. Erazma z Rotterdamu
wrzesień 2024r.